(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

چه درد بزرگیه وقتی می بینی هیچکسی نیست که حتی بتونی باهاش دردودل کنی،همش خودتی و تنهایی.. فقط به این دل خوشی
که تو اوج غمات خدایی هست بدونه دردت چیه ولی کاش آدماهم حداقل یه ذره این درک رو داشتن..!
::
::
خوب هم که باشی ازبس بدی دیده اند خوبی هایت راباورنمیکنند نفرین به شهری که در آن غریبه ها آشناترند
::
::
فکر مى کردم اگه برى،
نبودنت میشه یه جاى خالى گوشه ى زندگیم..
وقتى رفتى دیدم
زندگیم کز کرده
گوشه ى جاى خالیت..
::
::
مى گویند:
برگرد به زندگى
اما نمى دانند که همه زندگى من
تویى که دیگر، هرگز برنمیگردى..

::
::
تنهایی عبارت است از ناخشنودی حاصل از اختلاف روابط اجتماعی که در حال حاضر داریم با روابطی که دوست داریم داشته باشیم”؟
کتاب روانشناسی رشد.لورا برک.جلد دوم.صفحه ۱۸۷
::
::
تا، اگر از کوچه ی تنهایی قلبم گذرد، عطر بدرود و درودش، در دلم خواهد ماند….
تو که دیریست در این کوچه اقامت داری نظرات شما عزیزان:

ViDa
ساعت16:07---8 بهمن 1391
سلام دوست عزیز خسته نباشید وب خوبی دارین اگه به اینترنت بدون فلتر نیاز دارین خوش حال میشم درخدمتتون باشم وی پی ان و سا کس با سرعت بالا و قیمت مناسب و ارزون میتونی امتحان کنی کافیه ایمیلمو که برات گذاشتم اد کنی یا آی دیمو اگه فلتر شک ن خواستی خبرم کن سرعتشون خیلی بالاست و قطعی هم نداره سرور پرقدرت دارم پشتیبانی هم داره در صورت مشکل 24 ساعته هستم منتظرتم بای

ID : vpndez_best


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 7 بهمن 1391| 16:2 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§